Podstrona: Publikacje / Wizytówka pracownika PRz

Publikacje

Wykaz publikacji (od 2002 r.)

red. Hanna Hall

Publikacje dr H.Hall od 2002 r. (po uzyskaniu stopnia doktora) 

  1. Hall H., Wybrane determinanty procesu wyboru uczelni przez kandydatów na studia (w świetle wyników badań empirycznych), „Academy Review”, Wydawnictwo Narodowej Akademii Górniczej Ukrainy – Dniepropietrowsk, z.2, s.71-75, Kijów - Dniepropiertowsk, 2002 r.
  2. Hall H., Produkt turystyczny jako klasyczny instrument marketingu usług turystycznych, Materiały z konferencji: Warunki rozwoju turystyki w regionie, Zachodnio-Pomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie, s.(CD)226-235, Szczecin, 2002 r.
  3.  Hall H., Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych, Materiały z konferencji: IV Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Jarosławiu, s.39-44, Jarosław, 2002 r.;
  4. Hall H., Kondycja prywatnych organizacji niekomercyjnych w Polsce w świetle integracji z Unią Europejską, Materiały z konferencji: Współczesne procesy integracyjne w wymiarze społeczno-ekonomicznym, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s.227-232, Rzeszów, 2003 r.  
  5. Hall H., Orientacja marketingowa w zarządzaniu placówką oświatową, Materiały z międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji: Europejski wybór Ukrainy. Problemy teorii, praktyka i realizacja, Dniepropietrowski Uniwersytet Ekonomii i Prawa, s.11-13, Dniepropietrowsk, 2003 r.  
  6. Hall H., Instrumenty i środki komunikacji marketingowej w praktyce niekomercyjnych instytucji edukacyjnych, [w:] Komunikacja. Propaganda. Reklama, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim, s.63-69, Gorzów Wielkopolski, 2003 r.  
  7. Hall H., Specyfika konkurencji w szkolnictwie publicznym jako determinanta marketingu usług oświatowych, [w:] A.Drapińska (red.) Marketing. Teoria i praktyka, Zakład Poligrafii Politechniki Gdańskiej, s.177-184, Gdańsk, 2004 r.  
  8. Hall H., Produkt jako instrument strategii marketingowej instytucji o edukacyjnym charakterze działalności, Prace Naukowe AE we Wrocławiu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, s.333-339, Wrocław, 2004 r.  
  9. Hall H., Specyfika i instrumenty promocji usług edukacyjnych (w świetle badań własnych), Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów, Zeszyt Naukowy 51, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, s.147-155, Warszawa, 2004 r.  
  10. Hall H., Metoda Servqual jako narzędzie oceny jakości usług edukacyjnych, Materiały z międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji: Socjalno - ekonomiczne problemy rozwoju ukraińskiego rynku, Wydawnictwo Instytutu Państwowego i Lokalnego Zarządzania w Melitopolu, s.136-137, Melitopol (Ukraina), Melitopol, 2004 r.   
  11. Hall H., Zastosowanie narzędzi badań marketingowych do pomiaru jakości usług edukacyjnych, [w:] Badania marketingowe. Metody, tendencje, zastosowania, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, s.514-520, Wrocław, 2004 r. 
  12. H.Hall, Strategia marketingowa w niekomercyjnych instytucjach edukacyjnych – teoria i praktyka, Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Politechniki Gdańskiej Nr 3, Marketing a innowacje, Gdańsk 2004, s. 105-112.
  13. Hall H., Zachowania nabywców usług edukacyjnych w ujęciu empirycznym, [w:] Marketing przyszłości. Trendy, strategie, instrumenty. Media w kreowaniu wizerunku, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego cz.1., z.414, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, s.197-202, Szczecin, 2005 r.  
  14. Hall H., Źródła i sposoby pozyskiwania środków pozabudżetowych przez organizacje niekomercyjne, [w:] A. Drapińska (red.) Nowe Trendy w Marketingu, Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Politechniki Gdańskiej, z.4, Zakład Poligrafii Politechniki Gdańskiej, s.73-78, Gdańsk, 2005 r.  
  15. Hall H., Marketing w szkolnictwie - zakres adaptacji, [w:] Socjalno-ekonomiczna transformacja w warunkach globalizacji, Wydawnictwo Instytutu Państwowego i Lokalnego Zarządzania w Melitopolu, s.101-102, Melitopol (Ukraina), 2005 r.  
  16. Hall H., Niestacjonarna dystrybucja usług edukacyjnych jako narzędzie marketingu szkół wyższych, Materiały z naukowo – praktycznej konferencji: Dni Nauki, Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistycznego „Zigmu” w Zaporożu, s.188-189, Zaporoże, 2005 r.  
  17. Hall H., Uwarunkowania kształtowania się społeczeństwa edukacyjnego, Materiały z konferencji: Międzynarowy okrągły stół. Wspólne problemy gospodarcze Ukrainy i Polski, Wydawnictwo Instytutu Państwowego i Lokalnego Zarządzania w Melitopolu, s.207-209, Melitopol (Ukraina), 2005 r.  
  18. Hall H., Edukacyjny wymiar współczesnych procesów integracyjnych w obszarze szkolnictwa wyższego; XXIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Integracja a globalizacja”, Tom 1 (materiały konferencyjne), Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wrocław 2006, s.393-398.
  19. Hall H.,Jakość usług edukacyjnych wyższej uczelni jako przedmiot badań marketingowych – dylematy metodologiczne, w: Badania Marketingowe. Przestrzeń Europejska, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, s. 294-299.
  20. H. Hall, M. Gębarowski, Ambient media – innowacyjne działania i narzędzia komunikacji marketingowej, w: A. Kaleta, K. Moszkowicz, L. Woźniak (red.), Przedsiębiorczość i innowacyjność – wyzwania współczesności, Prace Naukowe AE, Nr 1116, Wrocław 2006, s. 82-89.
  21. Hall H., Segmentacja rynku jako element strategii marketingowej szkół i uczelni – teoria i doświadczenia, w: Strategie marketingowe podmiotów w regionie, pod red. J. Karwowskiego, Wyd. Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2006 r., s.91-98.
  22. Hall H., Uwarunkowania i problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie wyższym, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej Nr 225, Zeszyt „Zarządzanie i Marketing” Nr 5, Rzeszów 2006, s. 101-106.
  23.  Hall H., Problemy i konsekwencje polityki cenowej jako instrumentu strategii marketingowej instytucji edukacyjnych, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej Nr 226, Zeszyt „Zarządzanie i Marketing” Nr 6, Rzeszów 2006, s. 139–144.
  24. Hall H., Komunikacja marketingowa jako instrument marketingu usług edukacyjnych, w: T. Goban-Klas (red.), Komunikacja marketingowa – kształtowanie społeczeństwa konsumpcyjnego?, Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu, Radom 2006, s.440-448.
  25. Hall H., Wnioski z przeglądu realizacji projektu utworzenia europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego, Materiały VI naukowej konferencji młodych uczonych, część II,Socjalno - ekonomiczny rozwój Ukrainy - kierunek europejski, Melitopolski Instytut Państwowego i Lokalnego, Melitopol 2006, s.179-181.
  26. Hall H., Interpersonalne relacje między uczniem (studentem) a nauczycielem – oczekiwania a rzeczywistość, w: Marketing przyszłości – trendy, strategie instrumenty. Interakcje w tworzeniu partnerstwa w organizacji z otoczeniem, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Nr 438, Szczecin 2006, s.338-341.
  27.  Hall H., Marketing w szkołach wyższych – uwarunkowania, problemy, korzyści, w: Marketing – instrumenty i informacje marketingowe, pod red. D. Dąbrowskiego, Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, Gdańsk 2006, s.21-26.
  28.  H.Hall, Sposoby interpretacji, cele i efekty marketingu społecznego, pod red. E. Kapsy, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, Gdańsk 2006, s.45-50.
  29.  Hall H., Instytucjonalne systemy zapewniania jakości kształcenia w Unii Europejskiej i w Polsce, Zeszyt Naukowy „Dni Nauki”, Tom 1, Humanistyczny Uniwersytet w Zaporożu, Zaporoże 2006 r., s. 85-86.
  30.  Hall H., Analiza makrootoczenia jako punkt wyjścia projektowania strategii marketingowej w niekomercyjnych instytucjach edukacyjnych, Zeszyt Naukowy „Dni Nauki”, Tom 2, Humanistyczny Uniwersytet w Zaporożu, Zaporoże 2006 r., s. 86-95.
  31. H.Hall, Edukacja na odległość w szkolnictwie wyższym. Interpretacje pojęć, trendy, opinie, Zarządzanie i Marketing, Zeszyt 10, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s.83-94.
  32. H.Hall, Stan i perspektywy kształcenia na odległość w polskich uczelniach, Zarządzanie i Marketing, Zeszyt 10, PRz, 95-104.
  33. Hall H., Marketing w szkolnictwie, Wyd.ABC Wolters Kluver Business, 2007 r.
  34. Hall H., Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych na przykładzie biblioteki - cz.1., „Poradnik Bibliotekarza” Nr 7-8/2007, s. 5-9.
  35. Hall H.,Marketingowa orientacja szkół wyższych w Polsce - wybrane zagadnienia, w: Zarządzanie przedsiębiorstwem, pod red. E. Skawińskiej, Monografia wydana przez Instytut Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej, Poznań 2007, s.30-46.
  36. Hall H., Narzędzia i formy aktywności promocyjnej szkół wyższych w Polsce, w: Marketing przyszłości, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Tom I, Szczecin 2007, s. 202-208.
  37. Hall H., E-learning jako nowoczesna metoda kształcenia w szkolnictwie wyższym, Materiały z II międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji „Instytucjonalne przekształcenia w społeczeństwie”, Melitopol 2007, s.377-381.
  38. Hall H., Marketing w organizacjach niekomercyjnych, w: Marketing. Doświadczenia i trendy, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007, s. 257-298.
  39. H.Hall, E-learning in Schools of Higher Education – Specific Directions of Deve lopment, in: Quality and Management Issues in Higher Education. Polish and American Experiences, Cracow University of Technology, Cracow 2007, s.67 – 78. 
  40. H.Hall, Zarządzanie marketingowe szkołą wyższą, w: Aktualne problemy zarządzania, Tom2, Zaporoże-Rzeszów 2008, s.36-64.
  41. Adamczyk J., H.Hall, Jakość usług edukacyjnych w szkołach wyższych – proces, metody, kryteria oceny, w: K.Rajchel, G.Lew, A.Szydełko (red.), Dylematy jakości kształcenia, Politechnika Rzeszowska, Rzeszów 2008, s.77-84.
  42. H.Hall, Pietrunia J., Organizacja marketingu w szkołach wyższych – w teorii i praktyce, w: K.Rajchel, G.Lew, A.Szydełko (red.), Dylematy jakości kształcenia, Politechnika Rzeszowska, Rzeszów 2008, s.207-214.
  43. H. Hall, Znaczenie i kierunki rozwoju szkolnictwa wyższego w erze społeczeństwa informacyjnego, w: Colin F. Hales (red.), Stan i kierunki rozwoju w świetle uwarunkowań regionalnych, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów, 2008, s. 490-499.
  44. H. Hall, Proces kreowania wizerunku uczelni – wybrane zagadnienia, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej, Zeszyt 5 „Zarządzanie i Marketing”, Rzeszów 2008, s.51-58.
  45. H.Hall, Badanie wizerunku uczelni – wybrane zagadnienia, w: G. Rosa, A. Smalec (red.), Marketing przyszłości, Trendy. Strategie. Instrumenty. Specyfika marki we współczesnej gospodarce, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 511, Ekonomiczne Problemy Usług nr 26, Szczecin 2008, s.71-78.
  46.  H.Hall, Edukacyjne aspiracje polskich studentów – specyfika i implikacje, w: A. Tkacz (red.), Instytucjonalny kierunek ekonomicznego rozwoju, Melitopolski Instytut Publicznej i Regionalnej Administracji Klasycznego Prywatnego Uniwersytetu, Melitopol 2008, s.181-190.
  47. Hall H., Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych na przykładzie biblioteki - cz.3., „Poradnik Bibliotekarza” Nr 11/2008, s. 9-11.
  48. Hall H., Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych na przykładzie biblioteki - cz.4., „Poradnik Bibliotekarza” Nr 11/2008, s. 9-11.
  49. H.Hall, Kierunki zmian i perspektywy rynku badań marketingowych, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej, „Zarządzanie i Marketing”, Zeszyt nr 13, Rzeszów 2008, s. 177-184.
  50. H.Hall, Dydaktyka marketingu - oczekiwania studentów i kierunki zmian, w: D.Dąbrowski(red.), Nowe trendy w marketingu dla inżynierów (monografia), Politechnika Gdańska, Gdańsk 2008, s. 139-146.
  51. H.Hall, Specyfika zachowań nabywców usług edukacyjnych szkół wyższych w świetle badań, w: Usługi w Polsce – nauka, dydaktyka i praktyka wobec wyzwań przyszłości, Tom I, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego „Ekonomiczne problemy usług” Nr 20, Szczecin 2008, s.121-128.
  52. H. Hall, R. Hall, Methods and tools for realization of Internet marketing research w: C. Hales (red.), The information society – scope and implementation in developing economies, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2008, s. 33–44.
  53. H. Hall, R. Hall, Using the Internet in marketing research worldwide and in w: C. Hales (red.) The information society – scope and implementation in developing economies, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2008, s. 59–72.
  54. H. Hall, Krytyka marketingu jako determinanta kierunków jego rozwoju, tezy Międzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji „Marketing i logistyka w systemie zarządzania”, Wydawnictwo Narodowego Uniwersytetu „Lwowska Politechnika”, Lwów 2008, s. 461-462.
  55.   Hall H., Etyczne dylematy w procesie pozyskiwania informacji w badaniach marketingowych, w: Colin F. Hales, M. Sarama (red.), Społeczeństwo informacyjne. Wybrane aspekty gospodarki elektronicznej, Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów 2009, s. 281-292.
  56. Hall H., Satysfakcja klienta – analiza sposobów interpretacji i marketingowe konsekwencje, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej, „Zarządzanie i Marketing”, Zeszyt 16/2/2009, s. 47-54.
  57.  Hall H., Wewnętrzne mechanizmy lojalności klientów - korzyści i metody badania, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej, „Zarządzanie i Marketing”, Zeszyt 16/4/2009. 
  58.   Hall H., Satysfakcja konsumenta jako przedmiot badań marketingowych, w: Marketing przyszłości. Trendy, strategie, instrumenty, G. Rosa, A. Smalec (red.), Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 558/2009, Szczecin, s. 235-242.
  59.   Hall H., Dyssatysfakcja i dysonans pozakupowy – determinanty, konsekwencje, implikacje, Zeszyt Naukowy WZiM PRz nr 16/3/2009. 
  60.  Hall H., Postrzeganie praktyk marketingowych przez konsumentów, menedżerów i środowisko akademicki, w: Tożsamość i  wizerunek marketingu, R. Niestrój (red.), PWE, Warszawa 2009, s. 40-48.
  61. Hall H., Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni, w: G. Rosa, A. Smalec (red.). Marketing przyszłości – Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania nabywców wczoraj, dziś i jutro, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Nr 594, Ekonomiczne problemy Usług nr 54, Szczecin 2010.
  62. Hall H., Nauczanie marketingu – oczekiwania studentów, preferencje nauczycieli, wymagania pracodawców, w: Sz. Figiel, Marketing w realiach współczesnego rynku. Strategie i działania marketingowe, PWE, Warszawa 2010, s.516-523.
  63. Hall H., Satysfakcja studenta jako przedmiot badań marketingowych, w: K. Mazurek-Łopacińska (red.), Badania marketingowe – skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010, s. 187-197.
  64. Hall H., Strategie marketingowe w procesie zarządzania uczelniami – projektowanie, rodzaje, przykłady, w: G. Ostasz (red.), Współczesne aspekty zarządzania. Teoria i doświadczenia, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2010, s.39-64.
  65.  Hall H., Wewnętrzne mechanizmy lojalności klientów – korzyści i metody badania, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej Nr 272, „Zarządzanie i Marketing”, Zeszyt 17 (nr 2/2010), Rzeszów 2010, s. 151-161.
  66.  Hall H.,Rynek badań marketingowych w Polsce - oceny, prognozy, problemy, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, Zeszyt nr 19, t.666, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2011, s.31-41.
  67. Hall H.,Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, Zeszyt nr 22, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2011, s.76-87.
  68.  Hall H.,Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, Zeszyt 72/660, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2011, s.51-61.
  69. Hall H.,Badania marketingowe w polskich szkołach wyższych (tendencje i przykłady), Handel Wewnętrzny,  t.II, Zeszyt 2, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, Warszawa, 2011, s.176-183.
  70. Hall H., Dydaktyczne kryteria satysfakcji studenta – hierarchia i znaczenie w świetle wyników badań empirycznych, w:Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, K. Mazurek – Łopacińska, M. Sobocińska (red.), Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu,Zeszyt 237, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław, 2011, s.209-219.
  71. Hall H., Etyczne aspekty badań marketingowych – perspektywa firmy badawczej, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, Zeszyt 659/18, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2011, s.53-61.
  72. Hall H.,Badania marketingowe w szkołach wyższych - obszary, techniki, korzyści, [w:] Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej, G. Nowaczyk, D. Sobolewski (red.), Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Poznań, 2011, s.323-339.
  73. Hall H., Metody badań satysfakcji studentów - specyfika i popularność, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Zeszyt 167, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań, 2011, s.98-110.
  74. Hall H., Hall R.,Internet w życiu współczesnego studenta - znaczenie, intensywność i cele korzystania [w:] Społeczeństwo informacyjne. Gospodarka, technologie, procesy, C. Hales i B. Mikuła (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków, 2011, s.390-407.
  75.  Hall H., Hall R., Analiza zdawalności egzaminów ECDL oraz identyfikacja obszarów wiedzy stwarzających problemy egzaminowanym, [w:] Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, Zeszyt nr 23, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2011, s.64-80.
  76.  Hall H.,Gębarowski M., Sudoł - Pusz J.,The benefits and implications of marketing research in non commercialanimalwelfareorganizationsbased on the example of RzeszowAnimalWelfare Trust, Part 1: Introduction and context of research, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej, Seria: Zarządzanie i Marketing, Zeszyt 18, t.1, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2011, s.43-51.
  77. Hall H., Gębarowski M., Sudoł - Pusz J., The benefits and implications of marketing research in non commercialanimalwelfareorganizationsbased on the example of RzeszowAnimalWelfare Trust. Part 2: Researchmethods, findings and conclusions, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej, Seria: Zarządzanie i Marketingt.2, Zeszyt 18, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2011, s. 31-36.
  78. Hall H., Pozycjonowanie jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni w warunkach wyżu demograficznego, [w:] G. Rosa, A. Smalec (red.), Marketing przyszłości – Trendy. Strategie. Instrumenty. Konkurencyjność i wizerunek podmiotów rynkowych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Nr 710 (24), Szczecin 2012 r., s. 289-302.
  79. Hall H., Polski rynek badań marketingowych – stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod, [w:] M. Gębarowski, L. Witek, B. Zatwarnicka-Madura (red.), Marketing – aktualne problemy i kierunki ewolucji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2012 r., s.125-134.
  80.   Hall H., Peszko K., Współczesne formy i środki marketingowej komunikacji szkół wyższych z rynkiem, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, Gdańsk 2012 r.
  81. Hall H., Marketing partnerski jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnej uczelni, [w:] G.Nowaczyk i D.Sobolewski (red.), Zarządzanie marką w szkołach wyższych. Wybrane problemy, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Nr 44/2012, Poznań 2012 r., s. 177-190.
  82.  Adamczyk J., Hall H., Zarządzanie – teoria, praktyka i perspektywy, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2012 r., (współredakcja).
  83. Hall H., Przedmiot i metody analizy otoczenia i potencjału szkoły, [w:] Tkacz T. (red.), Psychologiczno-pedagogiczne podstawy projektowania przestrzeni edukacyjnej, Wydawnictwo, Melitopol 2012 r., s. 131-181.
  84. H.Hall, Rankingi uczelni jako przedmiot opinii ich interesariuszy oraz źródło informacji dla kandydatów na studia, w: A. Smalec (red.), Marketing przyszłości – Trendy. Strategie. Instrumenty. Konkurencyjność i wizerunek podmiotów rynkowych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 775, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 30, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2013, s. 491-503.
  85. H.Hall, Polskie uczelnie wobec wyzwań otoczenia– aktualne problemy, diagnoza sytuacji, ewolucja modelu, w: Zarządzanie wobec współczesnych wyzwań społeczno-ekonomicznych (rozdział w monografii), Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2013, s.99-111.
  86. H.Hall, Specyfika, zmiany i perspektywy polskiego rynku badań marketingowych, w: VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції Інституціональні  перетворення в суспільстві: світовий досвід і українська реальність, Wydawnictwo Instytutu Państwowego i Lokalnego Zarządzania w Melitopolu, Melitopol 2013 (Ukraina), s.13-15.
  87. H.Hall, Zastosowanie metod NPSi CSI w badaniach poziomu satysfakcji i lojalności studentów, Modern Management Review 20013/3, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2013 s.51-61.
  88. Hall H., Nowy konsument a zmiany w metodach jego badania, [w:] K. Mazurek-Łopacińska, M. Sobocińska,Badania marketingowe – nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Nr 336, Wrocław 2014, s. 163-173, http://www.dbc.wroc.pl/Content/26045/Hall_Nowy_Konsument_a_Zmiany_w_Metodach_Jego_2014.pdf
  89. Hall H., Sytuacja absolwentów na rynku pracy a proces wyboru specjalności przez studentów, „Marketing i Rynek” 11/2014, s.573-580.
  90. Hall H., Modele ról studentów i ich satysfakcji ze studiów w aspekcie zarządzania relacjami uczelnia–studenci „Marketing i Rynek” 8/2014, 253-260.
  91. Халл Х., Петруня Ю. Е.,Маркетинговые управленческие решения и социальная ответственность бизнеса,Інструменти лібералізації та спрощення світової торгівлі: міжнародний і національний аспекти матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 28 листопада 2014 р., Дніпропетровськ, c. 27-29.
  92. Hall H., Lojalność studenta względem uczelni - determinanty, modele, pomiar, "Handel Wewnętrzny",  2015, s.160-172.
  93. Hall H., Marketing interesariuszy jako efekt ewolucji marketingu i perspektywa dla zarządzania współczesnymi uczelniami [w:] Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej, (pod red.) J. Wiażewicz i A. Zielińska, s.77-86, Rzeszów, 2015, OFICYNA WYDAWNICZA POLITECHNIKI RZESZOWSKIEJ.
  94. Hall H., Peszko K.,Instruments and promotion activities of the Universities in the context of recruitment campaign according to the students' opinions,THE INTERNATIONAL INSTITUTE OF SOCIAL AND ECONOMIC SCIENCES, INTERNATIONAL JOURNAL OF TEACHNIG AND EDUCATION, z.3, t.III, s.50-67, 2015.
  95. Hall H., Prospective Students as University Stakeholders – the Relational Aspect, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu 2016, t. 71, nr 6, s. 73-83.
  96. Hall H., Peszko K., Social media as a relationship marketing tool of modern University, Marketing i Zarządzanie nr 5 (46) 2016, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, Transformations in marketing on contemporary market, Szczecin 2016, pp. 41-56.
  97. Witek L. (80%), Hall H. (20%), Prosumption use in creation of cause related marketing programs through crowdsourcing, “Procedia Economics and Finance”, 39 (2016) 212 – 218, jezyk angielski, recenzowana, Wydawca ELSELVIER.
  98. Hall H. (80%), Witek L. (20%), Conditions, Contemporary Importance and Prospects of Higher Education Marketing on the Example of Polish Universities, „Procedia Economics and Finance”, Volume 39, 2016, Pages 206–211, jezyk angielski, recenzowana, Wydawca ELSELVIER.
  99. Hall H., CSR as a marketing area of higher education stakeholders, in: Innovation management, entrepreneurship and sustainability, Proceedings of the 5th International Conference, Edited by: Ondřej Dvouletý, Martin Lukeš & Jan Mísař, Published by Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica – Praha, Czech Republic, 2017, pp. 273-282.
  100. Hall H. (red. naukowa), MarketingOn. Siła innowacji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów, 2017.
  101. Hall H., Słupińska K., Formy aktywności i motywy studentów związane z przynależnością do kół naukowych na przykładzie Koła SKNKM „Brief” oraz KWB, [w:] Hall H. (red. naukowa), Marketing (r)Evolution. Nowe techniki, pomysły, rozwiązania, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów, 2017, s. 69-80.
  102. Hall H., The marketisation of higher education - symptoms, controversies, trends, Contemporary Issues, in Economy, 9 Proceedings of the International Conference on Applied Economics: Economics, edited by: A.P. Balcerzak, I. Pietryka, Publisher: Institute of Economic Research, Toruń, Poland 2017, 195-203.
  103. Barska A., Hall H., Rola Internetu w zachowaniach współczesnych konsumentów, [w:]
  104. Hall H,, "Student jako klient" - dylemat procesu marketyzacji współczesnych uczelni, Studia i Prace WNEiZ US, nr 50/3 2017, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2017, s. 15-23.
  105. Hall H. (red. naukowa), Marketing (r)Evolution. Nowe techniki, pomysły, rozwiązania, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów, 2017.
  106. Hall H., Kryteria wyboru konferencji naukowych oraz satysfakcji i lojalności ich uczestników, 2018, MARKETING I RYNEK, z.4/CD, s.279-289.
  107. Hall H., Dissatisfaction Criteria of Participants of Scientific Conferences in the Light of Exploratory Data Analyses, 2018, HANDEL WEWNĘTRZNY, t.64, z.5(376), s.122-130.
  108. Trybus B.,  Hall H.,, Gębarowski D., Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 2017/2018. Tom 1, 2018, Rzeszów: OFICYNA WYDAWNICZA POLITECHNIKI RZESZOWSKIEJ, t.1, 270 s.
  109. Hall H., Słupińska K. Specifity of the roles of contemporary students – in the light of secondary sources analysis and students’ opinions [w:] Contemporary issues and economic problems, (pod red.) Martina Blaskova, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta  Sokół, 2018, Aachen: SHAKER VERLAG GMBH, s.55-64.
  110. Hall H. ,The marketisation of higher education: symptoms, controversies, trends, 2018, EKONOMIA I PRAWO, t.17, z.1, s.33-42.
  111. Hall H., An application of qualitative marketing studies in the identification of the consumer decision-making process. Effects and benefits, “Humanities and Social Sciences”, vol. XXIII, 26 (4/2019), Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 61-70.
  112. Hall H., Satysfakcja studenta. Pomiar, modele, implikacje, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2022, 324 s.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję